logo-white

Ticket og Flygstolen/Tripmonster velger Amadeus Ancillary Services

Online-reisebyråene Ticket og Flygstolen/Tripmonster velger å implementere Amadeus Ancillary Services, og gir med dette sine reisende større frihet til å skreddersy reisene sine. Det er nå mulig å legge til bagasje til flyreisene direkte på alle nettsidene til Ticket og Flygstolen/Tripmonster i Skandinavia.

Med Amadeus Ancillary Services styrker online-reisebyråer sitt tilbud til kundene og kan oppfylle alle de reisendes behov på ett og samme sted. Løsningen bidrar også til at både flyselskaper og online-reisebyråer kan øke inntektene. I 2015 økte salget av tilleggstjenester med 100 prosent sammenlignet med året før.

I dag har allerede 75 flyselskaper tatt i bruk Amadeus Ancillary Services, og 108 flyselskaper skal implementere løsningen som brukes av reisebedrifter over hele verden, inkludert alle IATA BSP-markeder.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Øyas minste bodega: Agustín Cabrera León lager prisvinnende røde- og hvite viner. Det er hardt arbeid, men veldig gøy! sier han (Foto: Canary Islands Tourism)

Vinruter skal bli Kanariøyenes nye turistattraksjon

(Bildkälla: FREEDOMtravel)

Stort intresse för cityguider – dessa läses mest på FREEDOMtravel

(Foto: Qatar Airways Cargo)

Qatar Airways Cargo hever standarden for dyretransporter

Plakat fra 1970-tallet (foto: hennig-olsen.no)

Hennig-Olsen Is feirer 100 år med kremen av iskrem

(Fotokilde: AVIAREPS)

AVIAREPS feirer 30-årsjubileum