logo-white

Norwegian dobler bonus

Norwegian dobler bonusopptjeningen i selskapets “Reward-program”. Konkurrenten SAS mener dette tyder på desperasjon.

Norwegian “Reward” har frem til nå vært på 10 prosent av billettprisen. Nå økes den til 20 prosent. Målet er  å lokke til seg flere forretningskunder, skriver Aftenposten.

Hos konkurrenten SAS, som for noen måneder reduserte bonusopptjeningen i sitt bonusprogram, mener man at dette tyder på desperasjon.

– Å tilby 20 prosent avslag i billettprisen er en underlig måte å drive forrenting på. Heldigvis har vi en så god salgsutvikling på våre dyreste billetter, i den såkalte Plus-klassen, at vi ikke behøver å ty til slike drastiske grep, sier Nils Lindhe som er sjef for .SAS Euro Bonus til Aftenposten.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

1,9 millioner nordmenn skal til utlandet i sommer (Fotokilde. Fremtind)

Dyrtid: Forsikringen dekker ikke kalde reiseføtter

(AI-generert illustrasjon)

Hvordan luftfotografering revolusjonerer kunst og design

(kilde: travelmarket.dk)

Prisfald på flybilletter til oversøiske rejsemål

(Fotokilde: BWH Hotels)

Velkommen til mathotellet i Steinkjer

(Foto: Eva Darron på Unsplash)

Slik finansierer du reisene dine ved å spille nettpoker