logo-white

Isbjørnene inntar Thon Hotel Polar i Tromsø

Fra 1. juni blir gjestene som sjekker inn på Thon Hotel Polar advart i resepsjonen: Det er isbjørn på rommet!

Aid Schei Lillegård (Thon Hotels )
Aid Schei Lillegård (Thon Hotels )

Tromsø har sin stolte arktiske historie og myten om at vi hadde isbjørn i gatene er sanne. Men så urban som Tromsø er blitt er det ikke lenger fare for å møte en isbjørn i gatene. Det gjør du nå på Thon-hotellet i Grønnegata.

– Vi ønsker å synliggjøre vår kulturarv og hva annet var naturligere enn isbjørn på vårt hotell som bærer det stolte navnet Thon Hotel Polar, sier hotelldirektør Aid Schei Lillegård.

For gjestene sin skyld er heldigvis ikke isbjørnene ekte. Store, stolte og majestetiske som de er, har de fått en hel vegg på de nyoppussede rommene på Thon-hotellet.

– Som hotelldirektør er jeg selvsagt stolt over nyoppussede rom. De er slik våre gjester forventer moderne hotellrom skal være, men i tillegg er det viktig å gi rommene den eksotiske polare sjelen som isbjørnene skaper. Vi jobber alltid for at gjesteopplevelsen skal bli hakket over det gjestene forventer seg, sier Schei Lillegård.

Hotellkonkurransen i Tromsø er skarp. Derfor er vinduer skiftet, ventilasjon forbedret og ny belysning bidrar til et betydelig bedre inneklima. Det er lagt vekt på å skape en hyggelig og imøtekommende atmosfære ved hotellet.

Thon Hotel Polar står ferdig oppusset mot slutten av sommeren.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Radisson Hotel Group)

Nye Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

(Fotokilder: VIVA Cruises/USN)

VIVA presenterer eksklusivt vintercruise langs den pittoreske Seinen

(Fotokilde: Norwegian Air Shuttle)

Norwegian starter “nissefly” fra London og München

(Foto: Jamaica Tourist Board)

Fem mindre kjente opplevelser langs Jamaicas sørkyst

Hele luftfartsindustrien står overfor en spennende og nødvendig transformasjon. Rundt 2035 vil såkalte nullutslippsfly med en kapasitet på rundt 75 seter begynne å komme ut på markedet, drevet av for eksempel elektrisitet og hydrogen (Fotokilde: Air France KLM)

KLM vinner pris for «Årets strategiske investering» innen bærekraft