logo-white

VisitBritain lanserer ny global kampanje i millionklassen

Det britiske reiselivsbyrået VisitBritain har lansert en ny global kampanje i millionklassen for å øke innkommende turisme. Dette skjer samtidig som Storbritannia lader opp for et spektakulært år med mange arrangementer.

VisitBritains internasjonale kampanje fremhever Storbritannias byer som har blitt hardt rammet av fraværet av internasjonale besøkende under pandemien, sammen med et innbydende og informativt budskap. Kampanjen vil også fokusere på de store begivenhetene som finner sted i Storbritannia i år.

Gary Robson, VisitBritains nordiske sjef sier:

– Vi er veldig glade for å lansere kampanjen vår sammen med TripAdvisor, da det er den største reiseplattformen her i Skandinavia. Her får vi muligheten til å nå reiseinteresserte skandinavere gjennom inspirerende reiseguider, merkevareinnhold og filmer for å vise frem våre pulserende og storslåtte byer».

Flere relaterte nyheter finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Kvitnes Gård ligger i Vesterålen   (Foto: Eivind H. Natvig/Institute)

Har millioner – leter etter reiselivets beste nyskapingsprosjekter

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia