logo-white

Mens vi venter på Storbritannia

VisitBritain har lansert den digitale markedsføringskampanjen “Mens vi venter på Storbritannia” i Norge. Kampanjen vil gå frem til den 31. mars og målet er å holde oppe interessen for Storbritannia frem til nordmenn igjen kan få reise til det britiske øyriket.

Den digitale markedsføringskampanjen “Mens vi venter på Storbritannia” vil være synlig via sosiale medier, nyhetsbrev og spennende artikkelserier på kampanjesiden, frem til 31. mars 2021.

Kampanjens fokus ligger på å drømme seg bort til London, Wales, England og Skottland, og annenhver uke oppdateres kampanjesiden med nye regionale artikler og reiseinspirasjon. Verden har kanskje for øyeblikket stengt dørene, men VisitBritain oppfordrer nordmenn til å benytte seg av tiden til å sette sammen den perfekte reiseruten, slik at man er klar når verden åpner opp igjen.

Les mer på kampanjesidene til “Mens vi venter på Storbritannia” som du finner HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Apollo Sports/Surfakademin)

Apollo Sports inngår samarbeid med Surfakademin

MS Maud, her ved Senja,  skifter i høst navn til MS Midnatsol og det tradisjonsrike navnet blir igjen å se langs kysten fra november i år (Foto: Tommy Simonsen / Hurtigruten)

Tradisjonsrike MS Midnatsol tilbake langs kysten fra november

(Foto/Illustrasjon: Amadeus)

Digital identitet skaper bedre reiseopplevelser

(Foto: Apollo Rejser)

Apollo lancerer rejser til Gambia

Bilskade - Personbil - Høyre side - If

Bilister bulker fordi de ikke følger vikeplikten