logo-white

Hotellkjede gikk fra bråstopp til bestillingsrush: Nå inviteres reiselivsbransjen på feriebesøk

Vi vil gjerne invitere alle i reiselivsbransjen til å komme på besøk. Derfor åpner vi nå opp for det største «reisebransjeløftet» vi har gjennomført noensinne, sier Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels.

Stephen Meinich-Bache - Direktør - Classic Norway Hotels
Stephen Meinich-Bache er adm. direktør i Classic Norway Hotels (foto: classicnorway.no)

– Jobber du i reiselivsbransjen og har lyst til å oppleve vakre Norge til hyggelig pris? Da har vil en helt spesiell invitasjon til deg”.

Dette sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i hotellkjeden Classic Norway Hotels til Hotellmagasinet.

– Nå får alle ansatte i Reiselivs-Norge nemlig mulighet til å være med på «Det store reisebransjeløftet» og til å oppleve det vakreste av Norge gjennom en eksklusiv avtale som ellers har vært forbeholdt hotellkjedens egne ansatte. Gjennom dette reisebransjeløftet vil reiselivsansatte fra andre bedrifter få en unik anledning til å oppleve det vi i fellesskap gir våre gjester: Magiske øyeblikk i verdens vakreste land. Og til vår beste bransjepris, fortsetter Stephen Meinich-Bache med et smil.

Han startet på jobben som ny direktør i Classic Norway Hotels 5. februar i år da alt så lyst ut. Så kom koronapandemien og stanset nesten en samlet norsk reiselivsbransje. Nå er Meinich-Bache opptatt av å se fremover og å skape optimisme.

Sommerløftet-suksess I påsken startet Classic Norway Hotels derfor kampanjen «Sommerløftet» for alle i Norge som har mistet jobbene sine, midlertidig eller varig, grunnet koronasituasjonen. «Sommerløftet» ble umiddelbart en kjempesuksess og har så langt resultert i flere tusen bestillinger for juli måned.

– Det har vært en gledelig respons på «Sommerløftet» og vi vil nå ta kampanjen ett skritt videre ved å strekke ut en hånd til alle våre kolleger som jobber innenfor reiselivet i Norge. Fordi reiselivsbransjen er blant dem som er hardest rammet av koronasituasjonen i Norge. Og vi er alle i samme båt, fortsetter Stephen Meinich-Bache.

Eksklusiv invitasjon

– Invitasjonen fra oss er til alle som jobber i Reiselivs-Norge. De skal få benytte våre egne ansattes personalpris. Det betyr anledning til hotellopphold på et Classic Norway-hotell for bare 500 pr døgn for et dobbeltrom og sammen med 30 prosents prisavslag på all mat”.

Tilbudet gjelder i hele juni og deretter fra 15. august og ut året. Dette blir en fin en anledning til både å reise i vårt eget fantastiske land, sier Stephen Meinich-Bache optimistisk.

Gjør hverdagen lettere

– Mange av våre bransjekolleger frykter at alle sommerens eller høstens ferieplaner ryker. Permitteringer, dagpenger og oppsigelsesfrykt ble regelen for mange, ikke unntaket. Men vi vet at det er viktig å ha drømmer og håp. Vårt mål er å innfri dem og det skal vi fortsette med. Den nye koronasituasjonen skal ikke få ødelegge dette for noen av oss, fortsetter Stephen Meinich-Bache.

– Ansatte i hotell, restaurant, reisebyrå og alle andre i reiselivsnæringen skal få anledning til å benytte våre egne ansattes personalpris på rom og mat, sier han videre.

– Vi ønsker å gjøre situasjonen litt lettere for de permitterte og de mange som har mistet eller står i fare for å miste jobbene sine i reiselivsbransjen. De skal fortsatt få glede seg til sommeren og høsten sammen med dem de er glade i. Fordi det kanskje aldri har vært viktigere å ha noe å glede seg til enn akkurat nå, sier Stephen Meinich-Bache.

Behold drømmene

– Hvorfor gir dere et bransjereiseløfte til reiselivsansatte utenfor egen organisasjon?

– Vi skjønner at for mange vil det være vanskelig å se for seg en ferie til et vanlig kostnadsnivå i år. Vi i Classic Norway Hotels er opptatt av at flest mulig skal få oppleve verdens fineste land. Vi håper det kan gjøre livet lysere og gladere for mange”.

– Hva med dem som er usikre på om de skal ta sjansen på å bestille nå, i en uoversiktlig tid?

– Vi trenger alle gode drømmer, vi trenger ikke bekymringer. Og derfor er det selvsagt mulig å avbestille når som helst. Vårt løfte er å gi maksimal fleksibilitet og minimal risiko, avslutter Classic Norway-direktør Stephen Meinich-Bache.

Nettsidene til Classic Norway Hotels finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Fotokilde: Air France KLM)

Air France og KLM: Lojalitetsprogrammet Flying Blue, lanserer en unik statusmatch i Norge

– Lefkas er en av Hellas mest uberørte øyer. Til tross for at øya er lett tilgjengelig med bilferje fra fastlandet, er det ennå ikke så mange turister som har oppdaget denne perlen, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen (Foto: TUI)

To nye greske perler tilgjengelige med TUI

(Fotokilde: Norwegian Air Shuttle)

Norwegian-konsernet fraktet 2,2 millioner passasjerer i april

(Ill. foto: ©otoerres)

Sammenbrudd i Avinor-forhandlingene

(Foto: Radisson Hotel Group)

Nye Radisson Blu Scandinavia Hotel, København